Onze visie

Uw woning verdient een goed en betaalbaar beheer. Beheer op maat noemen wij dat. Optimaal beheer en een persoonlijke benadering kenmerken onze werkwijze.

Optimaal beheer

Uitgangspunten voor ons beheer zijn: uw woongenot, verkoopbaarheid (waardebehoud) en lage lasten voor uw portemonnee. Daarom kunt u het volgende van ons verwachten:

  • Maatwerk
    Wij maken afspraken met u over wat u zelf wilt regelen, en wat wij voor u doen. Zelf het onderhoud regelen? Of alleen het schilderwerk? Of wilt u dat wij alles regelen? Bijna alles is mogelijk.
  • Onafhankelijkheid
    Wij hebben geen vaste afspraken met leveranciers zoals schilders en schoonmaakbedrijven. Wij vragen bij grotere werkzaamheden minimaal 3 offertes op. Uiteraard informeren wij ook bij bedrijven waar we goede ervaringen (prijs/kwaliteit) mee hebben. De uiteindelijke keuze is aan u.
  • Lage kosten voor VvE-beheer
    Doordat wij onze kosten in de hand houden, betaalt u relatief weinig voor uw VvE beheer.
  • Kritische analyse van lopende contracten
    Wij houden contracten met externe partijen als schoonmakers, onderhoudsbedrijven en verzekeringen kritisch tegen het licht, zodat u niet teveel betaalt.

Persoonlijke aanpak

  • Goede informatievoorziening
    Uiteraard wilt u graag op de hoogte blijven van alle zaken rondom uw VvE. Daar heeft u recht op. Wij houden u op de hoogte van alle belangrijke zaken. Heeft u alsnog vragen? Wij beantwoorden ze graag. Ons streven is om al uw vragen uiterlijk binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
  • Luisteren naar de bewoners
    U woont in uw complex, dus vaak weet u het best wat er speelt. Wij werken daarom graag met u samen om uw VvE goed te beheren. Geeft u liever alles uit handen? Ook dat is uiteraard mogelijk.
  • Bereikbaar zijn als dit nodig is
    U kunt ons op werkdagen en elke maandagavond (19.00-22.00 uur) bellen voor al uw vragen. Ook kunt u ons altijd mailen en faxen. Natuurlijk weet de postbode ons ook te vinden.
  • Vaste contactpersoon
    Bij VvE compleet heeft uw VvE een vaste contactpersoon. Uw contactpersoon is uiteraard uitstekend op de hoogte van het reilen en zeilen van uw VvE.
  • Snel en adequaat reageren bij calamiteiten
    Bij calamiteiten zijn wij 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar, zodat wij in geval van nood direct actie kunnen ondernemen.

Kunt u zich hierin vinden? Neem gerust contact met ons op voor een afspraak of voor meer informatie.

Laat ons u terugbellen