VvE beheer Deventer

Bent u op zoek naar ondersteuning voor uw Vereniging van Eigenaren? Wij kunnen het VvE beheer in Deventer voor u regelen. We bieden u een optimaal beheer en een persoonlijke benadering. Laat ons uw complex beheren of kom langs voor advies.

VvE beheer Deventer

Dit zijn de uitgangspunten van ons VvE beheer in Deventer:

• Uw woongenot
  • Het waardebehoud van uw woning
  • Lage woonlasten

Wij werken aan uw woongenot en zorgen voor het waardebehoud van uw woning op de lange termijn, zodat het verkoopbaar blijft. Ook doen we er alles aan om uw woonlasten betaalbaar te houden. Om deze uitgangspunten te realiseren kunt u van ons maatwerk en onafhankelijkheid verwachten. We stellen ons op als een actieve beheerder en informeren u op een open en duidelijke wijze.

Maatwerk en onafhankelijkheid

De visie op ons maatwerkbeheer is dat u zelf bepaalt wat wij voor u doen en wat u als vereniging zelf wilt doen. We noemen dit beheer op maat, omdat u eigenlijk zelf een pakket samenstelt. Wilt u zelf al het onderhoud regelen of regelt u alleen het schoonmaakbedrijf? Wilt u dat wij alles regelen of houdt u zelf het liefst de financiële administratie bij? Dit zijn slechts een aantal voorbeelden van hoe we de taken kunnen verdelen. We bekijken graag samen met u naar de verschillende mogelijkheden. Neem daarom gerust contact met ons op om deze te bespreken. Wij zijn niet gebonden aan vaste toeleveranciers en in overleg met u werken we samen met lokale aannemers. Zijn er grote werkzaamheden nodig? In samenspraak met uw Vereniging van Eigenaren vragen we een aantal offertes aan bij meerdere bedrijven.

Meer weten? Neem dan nu contact met ons op »

VvE beheer in Deventer

Wilt u het VvE beheer in Deventer overlaten aan VvE Compleet? Lees dan gerust eens onze brochure om alles over onze werkwijze te lezen.