Kosten VvE beheer

Wij bieden diverse diensten aan voor Verenigingen van Eigenaren. We werken met een beheer op maat en geven u persoonlijk advies. Wilt u meer weten over de kosten van ons VvE beheer? Neem dan eens vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Kosten VvE beheer

U kunt bij ons terecht voor het volledig beheren van de VvE. Naast dat we dit volledig voor u uit handen kunnen nemen, is dit ook voor een deel mogelijk. Bij VvE Compleet bent u tevens aan het juiste adres voor incidenteel advies en advies aan kopers van een appartement. Heeft uw VvE al een beheerder? Dan kunnen wij daarbij adviseren of bemiddelen. Tot slot ondersteunen we u graag bij de opzet van een Meerjarenonderhoudsplan of een Huishoudelijk Reglement.

De voordelen van VvE Compleet

Dit zijn de voordelen wanneer u kiest voor de diensten van VvE Compleet:

• Persoonlijke betrokkenheid
  • Beheer op maat
  • Onafhankelijkheid
  • Lage kosten
  • Vaste contactpersoon

Wij staan bekend om onze persoonlijke betrokkenheid. We houden goed contact met het bestuur, de commissieleden en de eigenaren en we werken graag met hen samen. De mogelijkheden worden met u besproken en u bepaalt hoe het beheer op maat wordt vormgegeven. Alles is maatwerk en de mogelijkheden zijn eindeloos: u kiest ervoor wat u zelf wilt regelen en wat u liever aan ons overlaat. We zijn een onafhankelijke partij en hebben geen vaste afspraken met leveranciers. We kunnen voor u een aantal offertes aanvragen bij grote werkzaamheden en uiteindelijk maakt u de keuze waar u voor kiest. Op de kosten van het VvE beheer letten we zeer nauwkeurig, zodat u relatief weinig betaalt. Een ook niet onbelangrijk voordeel voor u is dat u een vaste contactpersoon heeft die helemaal op de hoogte is.

Meer weten? Neem dan nu contact met ons op »

Meer weten over de kosten van ons VvE beheer?

Wilt u meer informatie over de exacte kosten van het VvE beheer? Bekijkt u dan gerust onze brochure om meer te lezen over VvE Compleet. Heeft u nog specifieke vragen? Neem dan contact met ons op.